SAG, Software en Advies

SAG is al een tijdje terug gestopt met het aanbieden van software in de sportbranche. We hadden ooit 640 bedrijven als klant voor zowel software als hardware.  Inmiddels is 91% van onze klanten overgestapt naar een modern online systeem en hebben wij ons gespecialiseerd in het installeren van toegangspoorten en het aansluiten van alle randapparatuur. De ervaring die ons team heeft op het gebied van software zetten we natuurlijk graag in bij elk project.

 

Deze bedrijven werken graag samen met SAG:


Met alle online aanbieders hebben we een prettige samenwerking voor levering en installatie van onze toegangspoorten. Kijk bij onze projecten welke systemen onze klanten zoal gebruiken 


Vele soorten randapparatuur

De randapparatuur, zoals kaartlezers is voor elk pakket weer anders en wordt geleverd door de software leverancier. De laatste jaren hebben extra veel centra de overstap gemaakt naar een nieuw systeem omdat ze zaken anders wilden/moesten organiseren en we horen dus veel nieuwe ideeën. Veruit de meest centra zijn trouwens overstapt naar Dewi of Virtuagym.


Wij zijn de centrale vraagbaak voor veel bedrijven

Met onze 35 jaar ervaring krijgen wij regelmatig vragen over dit soort zaken, hier een TOP 11 van redenen waarom centra zouden willen overstappen naar een ander, online pakket voor de ledenadministratie.


Top 10 overstap redenen

1:  Met een online systeem kan gemakkelijker ook buiten het bedrijf gewerkt worden.

2:  Leden moeten online kunnen reserveren voor lessen. Dit moet wel volledig geïntegreerd zijn met de administratie en toegangscontrole

3:  Leden moeten voortaan in de App van het centrum en het klantportaal op de website online inzicht kunnen krijgen in hun gegevens, abonnement en reserveringen. Naast hun basis abonnement in de app ook zelf extra's zoals groepslessen, zonnebank-abonnement enzovoorts aan of uit kunnen zetten.

4:  Debiteurenbeheer moet beter geregeld zijn, aanmaningen moeten automatisch verstuurd worden.

5:  Storno’s moeten voortaan automatisch verwerkt kunnen worden.

6:  Mogelijkheid om betaal-links te sturen die na betaling wel automatisch verwerkt worden.

7:  Optimale communicatie naar de leden, automatische berichten en mails naar de juiste personen op het juiste moment.

8:  Automatische versturing van rapportages naar de juiste personen in de organisatie.

9:  Liefst geen andere pakketten naast de ledenautomatisering meer nodig, andere programma’s voor verwerken van inschrijvingen en leads plus organisatie van afspraken en reserveringen kunnen dan vervallen.

10: Leden moeten ook met ook met hun telefoon kunnen inchecken. Veilig en snel met behulp van telkens een uniek QR code. Daarvoor is dan wel een ledenpakket nodig met een eigen app.

11: Aandacht van een aanbieder die continu door blijft ontwikkelen en zorg draagt voor een soepele    overstap.